Today marks a Year Exactly When Trevor Took Over The Forums and Made Them Secure! No DDOS/SQL Injections/Hackings in a year! Grats Fatality Forums ~ Shot_D0wn9 btw


Try Me Next

Ex-Fi
  • Content count

    1,937
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

113 Excellent

About Try Me Next

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • RSN
    Bolt 2 Ags
  • Discord ID
    Tryme
  1. Jagex Runelite Statement

    bunch of noobs cant skill/pvm/pk without clients lmfao brids in 2018 cant brid without timers lel lellelelelleleleelellele
  2. Night Night

    mfw niggas think 99 atk is the meta gratz tho who will be the first to 30 defence?
  3. Hola

    remember when we went 39 def like 2 weeks later l0l
  4. Vice's Funeral

    fucking love it l00l !seen V1ce
  5. Jaimy memb app

    ahh i see
  6. Moshi Moshi

    hmmm
  7. Fucking love it

  8. <3 Couck

    dont blame the ex fi members get your official members up to speed if i wasn't so busy i would be on everyday @Kwame Nkrumah
  9. Structure Augmentation!

    gratz
  10. old but gold

    .
  11. Breaking records v3

    aye gratz
  12. I'm Still A Noob

    gratz
  13. Trust no one

    lmfao love the hard r
  14. [Area 52 leak]Nightm8 has been Removed

    In life you don't trust anyone not even yourself and on a game i trust non but 1 stop getting ur shit done by someone who just walts in for 5 seconds smfh lmfao
  15. Promotions

    congratz everyone wish i could be on like i used to @Josh will always be the man who cares what rank he is at because in most of our eyes he is still top dog.