Jump to content

Asa

Elder
  • Content count

    278
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

1 Follower

About Asa

  • Rank
    30 def before you were pure

Profile Information

  • Gender
    Female
  • RSN
    nono buster7

Recent Profile Visitors

2,066 profile views

Profile Data

  • Prestige Rank 0
  1. boy o boy i had fun haha so much wow! see yall next week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Asa

    12 Years Strong!

    13 years for me and this crap
  3. Asa

    Not Honored Introduction

    fresh meat, welcome child
  4. what am i doingHmm

  5. Asa

    wokwok

    99 hp next
  6. Asa

    95 & 77

    nice, keep slaying.
  7. washed lmao! good shit man, i am proud of u brother
  8. Asa

    1337

    this man is too busy trainin his damn herblore before his strength LMFAO!!!!!
  9. Asa

    Gimme those nechs

    get an alt or alch everything cause them drops are retarded
  10. Asa

    To EOP

    c u there
  11. Asa

    1 Week later .. eop

    Who are those people?
×