Today marks a Year Exactly When Trevor Took Over The Forums and Made Them Secure! No DDOS/SQL Injections/Hackings in a year! Grats Fatality Forums ~ Shot_D0wn9 btw


Forum Guest
  • Content count

  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Rasay

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • RSN
    Lord Rasay
  • Discord ID
  1. Almost Titan

    nigga is far from titan what... gratz
  2. FI VS APEX 3-0

    Lol apex is still bad?
  3. :/

  4. Morning Bridding Practice

    yeah you saying that brings back memories.
  5. PS4 PSN Tags

    Drop em bois "Rasayy"
  6. When u get flamed

  7. Jacco

  8. wuu2 eop rip eop gratz fi

    wow thanks nino!
  9. wuu2 eop rip eop gratz fi

    lol u think i made this? i don't even skill let alone draw
  10. Hype

    gotta train up my bellsprout to beat the first gym tho fml